6 pasi cruciali pentru a fi relevant in 2015 datorita strategiei de marketing


In articolul ce urmeaza sint prezentati sase pasi necesari de urmat pentru ca brandul institutiei sa fie relevant in 2015: 1. Promovati postarile de pe Facebook (cu min. 5$ per postare); 2. Mediile sociale pledeaza pentru branduri (Un stomatolog din Dayton, SUA, incurajeaza pacientii sai sa scrie mesaje, postari pe paginile de Facebook despre experienta lor); 3. Recenziile Google+ (Acestea vor aparea atunci cind se va face cautarea institutiei respective); 4. PR digital (Stabilirea contactelor cu diferite site-uri, vorbind despre institutie, in speranta ca pe aceste site-uri se va scrie despre); 5. Mobile SEO (optimizarea site-urilor mobile pentru SEO); 6. Audit digital de marketing (invitarea specialistilor din afara pentru a face auditul brandului). 

Detalii aici – 6 Crucial Steps to Stay Relevant with Your Digital Marketing in 2015.

Răspunde. Expuneți părerea.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s