Cum ai putea să-ţi construieşti imaginea dorită în social media!


Într-o lume condusă de social media, şi noi, oamenii, am devenit branduri. Tot ceea ce spunem sau facem pe reţelele de socializare vorbeşte celorlalţi despre cine suntem noi, pentru că activitatea de social media este o versiune 2.0 a comunicării nonverbale.

Iată câteva sugestii care te-ar putea ajuta să-ţi construieşti imaginea dorită.

FACEBOOK

Cum poţi să utilizezi Facebook-ul pentru a te poziţiona ca o autoritate în domeniu:

  • publică informaţii folositoare pe un ton prietenos;
  • caută bloguri din domeniul/sfera ta şi începe să vorbeşti despre ele;
  • încearcă să nu inunzi cu informaţii care nu îi interesează pe ceilalţi utilizatori de facebook;
  • ar trebui să te gândeşti să îţi creezi o pagină, în care să îţi construieşti o comunitate de oameni ca şi tine, care ar fi interesaţi de informaţiile pe care tu vrei să le transmiţi;
  • ai putea să faci un grup pe Facebook, în care sunt oameni care activează în același domeniu ca şi tine şi în care poţi găsi sau posta conţinut profesional.

TWITTER

Twitter este un canal extraordinar pentru distribuirea blogurilor, articolelor din presă sau pentru a interacţiona cu oameni care au aceleaşi interese:

  • încearcă să foloseşti cele 140 de caractere pentru a-ţi spune şi propria părere;
  • asigură-te că foloseşti hashtag-uri potrivite, pentru ca tweet-urile tale să poată fi găsite uşor;
  • încearcă să participi la Tweet Chats – acestea se întâmplă mai ales la webinarii, dar poţi găsi şi Tweet Chat-uri de sine stătătoare precum #Brandchat;
  • trebuie să aloci timp şi efort, dar dacă o faci cum trebuie, chiar poţi câştiga o mulţime de followers;
  • începe o conversaţie sau participă la una;
  • postează des (zilnic ar fi ideal), postează lucruri interesante pentru audienţa ta şi nu uita să incluzi în postările tale hashtag-uri relevante;
  • asigură-te că îţi setezi Google Autorship, astfel încât Google să te poată recunoaşte ca un autor bine informat, care postează conţinut relevant şi de calitate;
  • construieşte-ţi brandul personal;
  • fii plăcut şi nu exagera! În social media cuvântul de ordine este: moderaţie.

GOOGLE+

  • începe o conversaţie sau participă la una;
  • postează des (zilnic ar fi ideal), postează lucruri interesante pentru audienţa ta şi nu uita să incluzi în postările tale hashtag-uri relevante;
  • asigură-te că îţi setezi Google Autorship, astfel încât Google să te poată recunoaşte ca un autor bine informat, care postează conţinut relevant şi de calitate;
  • construieşte-ţi brandul personal;
  • fii plăcut şi nu exagera! În social media cuvântul de ordine este: moderaţie.

LINKEDIN

  • construieşte-ţi brandul personal;
  • fii plăcut şi nu exagera! În social media cuvântul de ordine este: moderaţie.

Sursa: http://www.socialmediaromania.ro/cum-sa-iti-construiesti-brandul-personal-in-social-media/

Răspunde. Expuneți părerea.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s