10 CREZURI ALE MARKETINGULUI 3.0


  1. Iubeşte-ţi clientul, respectă-ţi concurenţii. Tratează-ţi clienţii cu afecţiune, iar pe concurenţii tăi cu respect.
  2. Fii sensibil la schimbare, fii gata să te transfomi. Cînd vremurile se schimbă, schimbă-te şi tu cu ele.
  3. Păzeşte-ţi numele, spune limpede cine eşti. Spune clar în ce valori crezi şi nu abdica de la ele.
  4. Clienţii cunt de multe feluri. Du-te mai întîi la cei cărora le poţi fi cel mai mult de folos. Concentrează-te pe cei cărora le poţi aduce cel mai mare folos.
  5. Oferă întodeauna un lucru bun, la un preţ corect. Stabileşte preţuri care să reflecte corect calitatea ofertelor tale.
  6. Fii întotdeauna disponibil şi dă mai departe veştile bune. Ajută-i pe cei care-ţi pot deveni clienţi să te găsească.
  7. Atrage-ţi clienţii. Păstrează-i şi dezvoltă-i. Priveşte-şi clienţii ca pe nişte clienţi pe viaţă.
  8. Indiferent ce fel de afaceri faci, prestezi un serviciu. Orice firmă este o firmă de servicii, pentru că orice produs serveşte la ceva.
  9. Perfecţionează-ţi permanent procesul de activitate, sub aspectul calităţii, al costului şi al livrării. În fiecare zi, îmbunătăţeşte-ţi cu fiecare ocazie procesul de activitate.
  10. Adună orice informaţii relevante, dar foloseşte-ţi discernămîntul cînd iei decizia finală. Managerii înţelepţi nu iau în calcul doar efectul financiar al unei decizii.

A venit momentul să facem o schimbare. Cum? Citiţi Kotler, Philip. Marketing 3.0 : De la produs la consumator şi la spiritul uman.-Bucureşti: Publica, 2010.

Răspunde. Expuneți părerea.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s